Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Ζώνη Ασφαλείας.....

 Με το που μπαίνω στο αυτοκίνητό μου οι κινήσεις μου είναι πάντα οι ίδιες.Κλείνω πόρτα,βάζω μπροστά,ανοίγω ραδιόφωνο και κουμπώνω τη ζώνη μου.Είναι κινήσεις μηχανικές που κάνω όσα χρόνια οδηγώ.
 Στις διαδρομές που κάνω όλα αυτά τα χρόνια βλέπω κόσμο και λαό να μην φοράει τη δική του ζώνη ασφαλείας.Και αναρωτιέμαι πραγματικά γιατί;γιατί να είμαστε τόσο αυτοκαταστροφικοί εμείς οι άνθρωποι;γιατί να μην προσέχουμε τουλάχιστον τα βασικά;πόσοι θάνατοι θα είχαν αποφευχθεί;
 Βλέπω πολλούς που βάζουν τη ζώνη τους μόλις αντιληφθούν περιπολικό.Μου θυμίζουν άτακτα παιδιά που προσπαθούν να καλύψουν μια ζημιά τους.<<Βρε άνθρωπε του Θεού,δεν φοράς τη ζώνη για τον αστυνομικό,αυτός το πολύ πολύ να σου κόψει μια κλήση...κατάλαβέ το πως τη φοράς για να σώσεις τη ζωή σου από τυχόν ατύχημα,τη φοράς και για να δώσεις το καλό παράδειγμα στα παιδιά σου και στους γύρω σου>>.
 Μάθε να είσαι υπεύθυνος και κάνε και τους άλλους με τον τρόπο σου να είναι..Ας νοιαστούμε για το καλό μας και για το καλό των άλλων....όλοι μια ομάδα ήμαστε,γιατί να επηρεαζόμαστε μόνο από τα βλαβερά,αρνητικά και άσχημα;γιατί όχι και στα καλά;
 Την επόμενη φορά που θα δείτε περιπολικό...μην ανάψετε τα φώτα σε κάποιους ανεύθυνους και ασυνείδητους...αφήστε τους σας παρακαλώ να φάνε κλήση για να βάλουν μυαλό κι αυτό το λέω με όλη μου την ευχαρίστηση και την ελπίδα για καλύτερους και ασφαλέστερους δρόμους...ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου